HTML

Dekorszalag online webáruház blog

Szalagok akciók friss termékek érdekességek hírek és szalagból készült termékek széles választéka.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Archívum

Bakos Boglárka levele akit sikerült támogatnunk!

2010.10.13. 21:47 baloghabalazs

 Bakos Boglárka vagyok, 19éves, a Gábor Áron Művészeti Iskola textil szakos

tanulója.

Középiskolai tanulmányaim befejezésekor szakmai vizsgát kell tennem,

ennek tárgyául pedig az építészet és textil kapcsolatát választottam,

amiben a szalagok a síkból kilépve térplasztikává válnak és

szerkezeti egységeket

alkotnak. Az elképzeléseimhez rengeteg különleges szalagra volt szükségem,

amit nem tudtam volna megoldani a dekorszalag segítsége nélkül.

Emailban kerestem fel a dekorszalag csapatát, szponzori támogatást remélve.

Őszintén nem is reménykedtem, hogy sikerülhet a támogatásukat megszereznem,

de nagy örömömre válaszoltak a levelemre, és szívesen segítettek nekem.

Elhívtak Debrecenbe a mintaboltjukba, ahol rengeteg szebbnél szebb,

és különleges szalagok közül választhattam.

Gyönyörű árnyalatú szatén szalagok, organzák, drótos szélű,

különleges fényű szalagok fogadtak.

Minden szalagból rögtön megkaptam azt a mennyiséget amire szükségem volt,

pedig nem egy-két, hanem több száz méterről volt szó, és még a legszebb,

legkülönlegesebbek közül is válaszhattam. A szalagokat rendkívül gyorsan,

pontoson 2 nap után házhoz szállítással elküldték nekem.

Már aznap elkezdtem a terveimet megvalósítani,

amiket remélem hamarosan láthatnak majd, és elnyeri tetszésüket önöknek is,

de legfőképpen a dekorszalagnak, hiszen nélkülük nem

jöhetne létre az elképzelésem!

 

Üdv. Bakos Boglárka

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dekorszalag.blog.hu/api/trackback/id/tr692369885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása